Boxer TV-Module

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56205
    Tinus7
    Deltager

    Jeg har købt Boxer programkort til TV2 til brug efter 11. januar 2012. I første omgang skal det anvendes i Samsung LE26B455 DVB-T/K MPEG4 fjernsyn, der ikke har DVB-T2 tuner. Kan jeg bruge et Boxer TV-modul beregnet for det kommende TV2 HD signal i DVB-T2 og CI+ format eller skal jeg have et Boxer CA modul, der kan klare mit nuværende behov men ikke når jeg skifter til nyt fjernsyn?

    #61501

    Boxer CI+ moduler kan kun anvendes i udstyr der håndterer CI+, så det afhænger at dit Samsung tv, hvilket type modul du kan anvende.

    #61504
    Tinus7
    Deltager

    Tak for godt. svar. Mit TV har DVB-T/C tuner. Jeg forstår herefter at jeg skal have et standart Boxer TV Modul til Boxer Viaccess kortet og at jeg ikke kan anvende et Viaccess CAM modul, jeg tidligere har anvendt i forbindelse med en Sagem ICD60-04 boks tilsluttet YouSee kabeltv.

    #61505

    Det er da et forsøg værd med det du har, men jeg ved ikke om det vil virke.

    #61506
    per drage
    Deltager

    Tinus7 sagde

    Tak for godt. svar. Mit TV har DVB-T/C tuner. Jeg forstår herefter at jeg skal have et standart Boxer TV Modul til Boxer Viaccess kortet og at jeg ikke kan anvende et Viaccess CAM modul, jeg tidligere har anvendt i forbindelse med en Sagem ICD60-04 boks tilsluttet YouSee kabeltv.

    et Viaccess cam modul til YOUSEE virker ikke med et BOXERTV kort

    Mvh Per

    http://www.antenne.dk

    #61507
    Kaver
    Deltager

    På recordere.dk er der beretninger om at CI+ moduler virker i nogle tv, som kun understøtter CI.

    #61508

    Det er muligt det vil virke, men det officielle svar er så vidt jeg ved, at CI+ kræver CI+ understøttelse. Har ikke selv prøvet det.

    #61509
    per drage
    Deltager

    Kaver sagde

    På recordere.dk er der beretninger om at CI+ moduler virker i nogle tv, som kun understøtter CI.

    et YOUSEE cam virker ikke til BOXERTV, men her hos Mig virker et CI+ modul i et alm. dvbt mpeg4 tv fra samsung

    Mvh Per

    http://www.antenne.dk

    #61516
    Tinus7
    Deltager

    Jeg har nu konstateret at mit Boxer TV-Modul til DVB-T2 og CI+ også virker på Samsung TV med ældre DVB-T/C tuner.

    #61517
    miri
    Deltager

    Så længe der ikke sendes krypteret efter CI+, så virker modulet også i normal CI. Hvis der sendes krypteret efter CI+, så virker modulet kun, hvis det sidder i et CI+! Boxer vil først sende med kryptering efter CI+, når TV2 HD starter til april, og i Sverige, hvor Boxer har sendt HD et års tid, så sender de mere eller mindre uden CI+ kryptering (men vist dog med krav om anvendelse af CI+ modul…..)

    #61519
    Anonym
    Gæst

    noget der undrer nu vi er ved ci+

     

    flg tv http://www.sony.dk/product/tv-66-26-lcd/kdl-26bx320#pageType=TechnicalSpecs

    der står den har ci+ cam interface men tv´t er alm dvt-t tuner hvordan hænger dette sammen

     

     Indbyggede tunere

    DVB-T (digital jordbaseret)

    Ja

    DVB-C (digital kabel)

    Ja

    CI+

    Ja

    Analog

    Ja

    #61520
    Bobben
    Deltager

    jetdirect sagde

    noget der undrer nu vi er ved ci+

     

    flg tv http://www.sony.dk/product/tv-66-26-lcd/kdl-26bx320#pageType=TechnicalSpecs

    der står den har ci+ cam interface men tv´t er alm dvt-t tuner hvordan hænger dette sammen

     

     Indbyggede tunere

    DVB-T (digital jordbaseret)
     
    Ja
     
    DVB-C (digital kabel)
     
    Ja
     
    CI+
     
    Ja
     
    Analog
     
    Ja
     

    CI+ har jo ingentig å gjøre med om tuneren støtter f.eks. DVB-T eller DVB-T2.   CI+ er rett og slett common interface bus med støtte for krypterte data ut av en CI+ CAM . Dvs. en TV med CI+ støtte vil også  fungerer med CI+ CAM selv om  CI+  kopibeskyttelsen er aktivert.

     

    TV’r uten CI+ støtte vil fungere fint med CI+ CAM så lenge CI+ kopibeskyttelsen ikke er aktivert for det aktuelle programmet eller TV kanalen.  CI+ kopibeskyttelsen fungerer veldig likt HDCP. En slags HDCP for transportstream ut av common interface CAM.

Login Registrer
Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button