Boxer sender ukodet igen.

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 14 indlæg - 1 til 14 (af 14 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #55736
    Anonym
    Inaktiv

    tongue

    #61405
    Anonym
    Gæst

    ja den nyhed kan vist ikke komme bag på nogen med alle de tv reklamer boxer har for roberts omgang, de skal nok få høstet kunder i denne periode

     

    canal digital / viasat kunne lære lidt her ,jeg har aldrig oplevet nogen fta perioder hos nogen af de 2 udbydere

    #61406
    peterras
    Deltager

    ja den nyhed kan vist ikke komme bag på nogen med alle de tv reklamer boxer har for roberts omgang, de skal nok få høstet kunder i denne periode
     
    canal digital / viasat kunne lære lidt her ,jeg har aldrig oplevet nogen fta perioder hos nogen af de 2 udbydere

    Er det ikke fordi, seere i andre lande så ville kunne se danske kanaler, og det har hverken udbyderne eller tv stationerne rettigheder til?

    #61407

    Jo det er ikke lige til at gøre det samme via satellit, der ikke er ligeså geografisk afgrænset.

    #61408
    per drage
    Deltager

    admin sagde

    Jo det er ikke lige til at gøre det samme via satellit, der ikke er ligeså geografisk afgrænset.

    Det er jo også mere problematisk med hardwaren, der er jo ingen der har et parabol anlæg siddende klar til brug, til Viasat eller Canaldigital, uden at de har abonnement, da det ingen praktisk anvendelse har, der har Boxertv en fordel, de fleste har jo efterhånden noget mpeg-4 udstyr

    Mvh Per

    http://www.antenne.dk

    #61414
    Palleba2000
    Deltager

    Jeg har engang oplevet at Canal Digital pludselig åbnede for alle deres kanaler, man skulle bare have et kort, lige meget om det var udgået abonnement eller man havde en lille pakke, så kunne ALLE kanalerne åbnes. En slags Conax Softencryption.  Kortet skulle bare være af den aktuelle CAS-type. Så de har da også prøvet noget lignende med at lokke flere kunder, men ikke HELT FTA.

    Men softencryption husker jeg bedst fra de analoge VideoCrypt dage, hvor jeg havde en VideoCrypt dekoder tilsluttet min modtager for at modtage UK Gold, Channel 5 og nogle andre, men så måtte man også slå den fra for at kunne se den tyske VH-1, fordi den blev crypteret af samme dekoder for at englændere ikke skulle se VH-1 musikken gratis. tongue

    MVH
    Palleba

    #61415

    Palleba2000 sagde

    Men softencryption husker jeg bedst fra de analoge VideoCrypt dage, hvor jeg havde en VideoCrypt dekoder tilsluttet min modtager for at modtage UK Gold, Channel 5 og nogle andre, men så måtte man også slå den fra for at kunne se den tyske VH-1, fordi den blev crypteret af samme dekoder for at englændere ikke skulle se VH-1 musikken gratis. tongue

    Ja man bliver helt nostalgisk. Var selv med på Videocrypt, da Sky Sports endnu var soft kodet og kun filmkanalerne krævede kort.

    #61459
    nomaden
    Deltager

    TLC og CARTOON NETWORK sender stadivæk uden at blive kodetconfusedcrazysurprised

    #61460

    shyyyh wink

    #61461
    Anonym
    Gæst

    vedr tlc så er dette jo en ny kanal i dk der jo skal lanceres så nok derfor den er åben

     

    jeg tror ikke boxertv har glemt og lukke for noget som ikke skal stå åben der er som regel en grund til de gør det .

     

    yousee får den også pr 1/1-2012 anolog/digital & i hd

    #61463

    jetdirect sagde

    vedr tlc så er dette jo en ny kanal i dk der jo skal lanceres så nok derfor den er åben

     

    jeg tror ikke boxertv har glemt og lukke for noget som ikke skal stå åben der er som regel en grund til de gør det .

     

    yousee får den også pr 1/1-2012 anolog/digital & i hd

    Ja det er nok rigtigt. Tror heller ikke det er en forglemmelse smile

    #61464
    Anonym
    Gæst

    Eller også bokser de med teknikken.big-smile

    #61466
    player
    Deltager

    Turbo sagde

    Eller også bokser de med teknikken.big-smile

    Aj hvor er I søde  dk

    #61467
    nomaden
    Deltager

    Nu er de kodet igensurprised men har kort til boxerthumbs-up

Login Registrer
Viser 14 indlæg - 1 til 14 (af 14 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button