Boksen genstarter ved DR K og Ramasjang med undertekster

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #55798
    Kanokim
    Deltager

    Hej.

    Jeg har 2 DVB-T modtagerer – den ene af mærket AGK (købt i Bilka) og den anden er en Lumatron (Købt i Kvickly), men de er fuldstændig ens.

    De har begge den fejl, at de genstarter jævligt, når de er indstillet på DR K og DR Ramasjang – men kun når disse 2 kanaler viser undertekster. Softwareopdatering er forsøgt flere gange. Jeg har dog ikke hørt hos forhandlerne, da jeg ikke har de store forventninger til deres viden på området (ja jeg ved godt at jeg selv er ude om det 🙂

    Er der nogen, der evt. kender en løsning på problemet?

    Mvh. Kanokim

    #59213

    En bruger oplyser til mig at du kan ringe til Coop forbrugerservice på tel 43864386 ml. 9.30-15.00
    – de sender USB-stik, der løser problemet på Lumatronboksen.

    #59234
    Kanokim
    Deltager

    Mange tak for dit svar. Jeg vender tilbage med resultatet.

    #59444
    Kanokim
    Deltager

    Kanokim sagde

    Mange tak for dit svar. Jeg vender tilbage med resultatet.


    Hej igen.

    Så er problemerne endelig løst på begge bokse:

    Lumatron boksen: Som oplyst kontaktede jeg Coop og fik tilsendt en usb-stick med opdateringen, samt en vejledning. Fin service fra Coops side synes jeg. Den blev installeret og virkede i første forsøg. Dernæst gjorde jeg det samme ved AGK boksen – men men: ganske vist ligner boksene hinanden rent systemmæssigt, men efter opdateringen, virkede AGK-fjernbetjeningen ikke længere – til gengæld kunne fjernbetjeningen til Lumatronboksen bruges. Jeg fik desuden lidt problemer med at skærmen flimrede, men det fik jeg klaret ved at tilslutte boksen til et andet TV af lidt nyere dato. På http://www.agknordic.com fandt jeg både vejledning og opdatering til AGK boksen. Den er nu indstalleret og alt – inklusive AGK-fjernbetjeningen – kan nu bruges, som det skal.

    I mellemtiden har jeg iøvrigt købt en Denver modtager i Jem og Fix – den kan ikke anbefales, idet den lacker temmelig ofte. Så den ryger retur.

    Tak for hjælpen og rigtig god jul.

    #59512
    rasmus.krogh
    Deltager

    Kan du ikke ikke sende indholdet fra usb sticken til min email: [email protected] fordi min virker heller ikkeSad

Login Registrer
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button