Astra 28,2

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56252
    OZ1MAS
    Deltager

    Hejsa alle,  jeg er ny her på Forummet 🙂

    Jeg har just sat et stk Opticum Ø120 cm parabol op med et Opticum LBN med et påstået støjtal på typisk 0,1 Db det er også lykkedes mig at komme til at se BBC, Channel 4.  om dagen er signalet ret dårligt men om aftenen bliver det meget bedre (det er stjerneklart)….

    Kan nogen anbefale et bedre hoved eller bør man anskaffe en bedre modtager (det er en lavpris jeg bruger)

     

    Jeg bør nok nævne at jeg bor i Vordingborg på Sydsjælland..

     

                                                                      Med Venlig Hilsen…

     

                                                                                                       OZ1MAS

    #61691

    Jeg ville prøve en Inverto Black Ultra LNB, den har givet mig de bedste resultater. /inverto-lnb-den-bedste-lnb-til-astra-2d/

    #61692
    OZ1MAS
    Deltager

    Ja du har nok ret tanken har faldet mig ind, men jeg har også læst andet steds at støjtal ikke har synderligt meget at sige 🙂

    Lige nu sidder min parabol kun oppe som forsøg, jeg har lige støbt fundament med et Ø50 mm rør i røret har jeg fyldt med cement i håb om at det bliver mere “dødt” røret er ca 210 cm højt…

    Lige nu er forsøgsopstillingen noget ustabil når det blæser…

    #61693

    Nej støjtal kan man ikke bruge til så meget, og det er også forskelligt i forhold til forskellige frekvenser. Black Ultra synes god til de lave astra 2d frekvenser.

    Men ja stabilitet er en nødvendighed.

    #61767
    Anonym
    Inaktiv

    Ja du har nok ret tanken har faldet mig ind, men jeg har også læst andet steds at støjtal ikke har synderligt meget at sige 🙂
    Lige nu sidder min parabol kun oppe som forsøg, jeg har lige støbt fundament med et Ø50 mm rør i røret har jeg fyldt med cement i håb om at det bliver mere “dødt” røret er ca 210 cm højt…
    Lige nu er forsøgsopstillingen noget ustabil når det blæser…

    Hvordan går det med testen?
    Bor selv i Rødbyhavn og ønsker ikke en 150 cm skål

Login Registrer
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button