Astra 28,2 og Astra 19,5 øst

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56335
    eidsvik
    Deltager

    Er der nogen der ved om man kan se begge satteliter,med en parabolskærm,og to lnb hoveder.Jeg bor på Færøene,og ser udmærket Astra 28,2 øst.

    Den anden mulighed er at købe en parabolmotor,men problemet er at jeg ikke ved hvad slags modtager jeg skal købe migquestion

    #62076
    Palleba2000
    Deltager

    Tað skuldi ikki verið nakar trupuleiki við tveimum høvdum á einari parabol til hasar fylgisveinarnir, teir hava rættiliga kraftigt signal.

    Og ein og hvør móttakari kann brúkast, men eitt uppskot er ein Vu+ ella ein Dreambox. Men tað finnast rættiliga nógvir góðir móttakarar at velja millum. Skal tað vera ein HDTV móttakari?

    Heilsan
    Palleba

    #62077
    Anonym
    Gæst

    Skriv dog på ENGELSK, hvis du absolut SKAL bruge andre sprog end dansk – tak.

    #62081
    per drage
    Deltager

    Turbo sagde
    Skriv dog på ENGELSK, hvis du absolut SKAL bruge andre sprog end dansk – tak.

    så så Turbo, de er ikke så mange deroppe, så når nu 2 med samme interesse mødes, så lad dem dog

    Mvh Per

    http://www.antenne.dk

    #62082
    Anonym
    Gæst

    Ja-ja, Per – den er go’ med dig!!laugh Men når nu man spørger om hjælp, bør man da gøre det på et sprog, ALLE forstår.

    #62083
    per drage
    Deltager

    Turbo sagde
    Ja-ja, Per – den er go’ med dig!!laugh Men når nu man spørger om hjælp, bør man da gøre det på et sprog, ALLE forstår.

    ja det har du ret i, svar mulighederne bliver større, men det er da et sjovt sprog, når man kigger godt efter kan man godt fatte det meste af det som der står, og resten gætter man sig så til

    Mvh Per

    #62085
    Palleba2000
    Deltager

    Jeg tænkte nok i fik ondt i r…. af mit svar. Mærkeligt at der er så få som gider forsøge sig med det færøske og islandske sprog, det ligner trods alt meget jeres, norskt, danskt og svenskt.

    Men jeg sagde til ham at det ikke skulle være noget problem med modtagelse af de to posititioner med en parabol og to hoveder. Der er jo masser af signal på begge.

    Og vedr. boksen, så gav jeg ham et eksempel på en Vu+ eller en Dreambox, men at der findes masse af andre mærker/modeller derude.

    MVH
    Palleba

    #62086
    kram5610
    Deltager

    Palleba2000 sagde
    Jeg tænkte nok i fik ondt i r…. af mit svar. Mærkeligt at der er så få som gider forsøge sig med det færøske og islandske sprog, det ligner trods alt meget jeres, norskt, danskt og svenskt.

    MVH

    Palleba

    Skal jeg så skrive på tysk fordi jeg bor i Flensborg? I et dansk forum bør der vel først og fremmest blive skrevet på dansk, alternativt på engelsk. Jeg må indrømme at jeg (udover et par enkelte ord) ikke fatter hvad der står på færøsk. 

     

    Mvh.

     

    Morten Hesseldahl

    #62087
    eidsvik
    Deltager

    Hey igen,og tak for svarene jeg har fået.Tror også det er bedst jeg skriver på dansk.Mærkeligt da jeg er i DK,og taler danskt når jeg skal købe noget,svarer de ofte igen på tysk,det må være noget med acenten at gøre.

    Det som jeg mente med er om jeg skal bruge motor,skal jeg så ikke have en speciel motor?

    Hey kram5610 min kone og jeg var i Flensburg for to år,en fin by at besøge,mange ikøbsmuligheder og billigt

Login Registrer
Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button