Antenne-TV i 2012 – Hvad sker der?

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 3 indlæg - 91 til 93 (af 93 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #61128

    Jeg ville nu blive overrasket hvis det er nabolandskanaler de vil tilbyde i HD. 

    #61129

    langkawi sagde

    Hvad sker der i 2012?
    Jeg talte med en dame fra firmaet Boxer idag, der fortalte mig, at Boxer søsætter flere hd-kanaler 1.april 2012 (!!)
    Altså ikke bare TV2HD, men også andre kanaler. Hun kunne dog ikke fortælle hvilke kanaler det drejer sig om…
    Mon ikke der er noget om snakken, for ellers ville hun vel ikke lukke den slags ud crazy
    Hvornår kommer DR1 og DR2 i HD? Det kan være disse hun tænker på?
    Gætværk: måske kanal5HD ?

    Det har de jo meldt ud i pressemeddelelsen, som jo også er bragt videre her på digitalt.tv /boxer-hd-tv-fra-1-april-lanceres-hdtv-via-dvb-t2/ så det bliver helt sikkert mere end TV 2 HD.

    Som jeg også skriver så sælges HD som ekstra pakke hos Boxer i Sverige, til 19,- svenske kroner pr. måned. Men Boxer har ikke afgjort endnu, hvordan HD skal sælges i DK endnu.

    #61130
    Kenneth.Wenzel
    Deltager

    Der er ca. 37 Mbit/s at gøre godt med på MUX 5 med DVB-T2

     

    En HD kanal skal bruge 5,5 Mbit/s eller mere. Det vil sige, at der er plads til ca. 5 måske 6 HD tv kanaler .

     

    Mit bud vil være følgende fire danske HD kanaler i Mux 5

    – TV2 HD
    – TV2 Sport HD
    – Kanal 5 HD
    – 6'eren HD

     

    og én evt. to, hvis der er plads, af nedenstående udenlanske HD TV kanaler i den nævnte rækkefølge:

    – MTV HD
    – Discovery HD
    – Animal Planet HD

    Kenneth Wenzel

Login Registrer
Viser 3 indlæg - 91 til 93 (af 93 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button