Alternativ boks til Stofa eller YouSee?

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #55370

    Stofa har sin Zaptor og YouSee flere forskellige modeller, men alligevel er der ofte nogle der spørger til alternativer. DIGITALT.TV kigger nærmere på mulighederne, og hvad det betyder af begrænsninger i denne artikel.

    #60715
    hanschr.juul
    Deltager

    jeg har tv fra you see og jeg har også deres samsung boks og det er i høj grad muligt at overføre optaget tv til en ekstern tilsluttet dvdoptager det kan jeg skrive under på når den er tilsluttet scart stik

    #60716

    Ja det er rigtigt. Jeg har præciseret nu at det ikke er muligt uden kvalitetstab i forhold til originaloptagelsen og det er jo heller ikke muligt overføre HD opløsning via scart.

    #60719
    hanschr.juul
    Deltager

    jeg har altid fået den opfattelse at man ikke kunne overføre tv fra en you see boks til dvd derfor gik det for lang tid inden jeg fik mig taget mig sammen til at leje den og det er med 100% tilfreshed at jeg i dag glæder mig over at jeg gjorde,jeg har i alt tilfælde ikke brug for alternertiver 

    #60722
    Anonym
    Gæst

    Måske falder dette indlæg udenfor dette forum, da jeg ikke mere bruger en boks, som kan optage, pga. diverse tråde  om problemer med optagelse, både her, og ovre hos Recordere.dk. Så min lyst til at smide penge efter en optagerboks er dalet meget.

    Men min nuværende boks er en Triax CHD415 CX, som tager de “gratis” kanaler i YouSee Grundpakke, og den kan ikke optage.

    #60749
    barboe
    Deltager

    Det kunne være rart med en boks der både er harddisk optager i, og blueray afspiller.

    nogle der ved om man feks kan købe

    LG 3D Blu-ray Afspiller HR550C

    fra elgiganten. Har man så stadig deres tv guide. Kan man optage og pause tv?

     

    Går ud fra at hvis man skal have muligheden for at bruge funktionen start forfra og video on-demand skal man have deres kort, kan man sætte det i den boks.

     

    Hvis den boks jeg skriver på er der så nogle der har kendskab til en boks der kan det jeg forspørg

    #60761
    hanschr.juul
    Deltager

    nu har jeg haft yousee samsung box i 14 dage så nu må jeg indrømme hvorfor idet hele taget tænke på nogen altertiv når de reelt ikke findes,foreksempel idag da jeg kom ind på tcm og så at den var i fuld gang med en film med john wayne ærgerede mig over at jeg ikke fik den optaget ,men så gik jeg ind i guiden og trykkede ok så kunne jeg bare se den forfra,så var det kun glæde.nå man så tænker på at ofre 2-3000 på en anden boks så kan man leje en fuldt opdateret boks for 89 kr om måneden som bare kan en del mere end de alternertiver,derfor nej tak til anden løsning.eller alternativ løsning 

Login Registrer
Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button