Åbn sat tv Østrig eller noget

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56189
    Chevre
    Deltager

    Hey.

    Er løbet ind i noget jeg ikke selv kan finde en forklaring på.

    Har en Medi@link black panther,orginal software v2.15 der er begyndt at åbne for følgende kanaler på 19ø

    Orf1HD, Orf2HD, MTV- Hits, Dance-, Rocks-, Music-, vh1, puls4, tvx, rtl living, hustler, animax orf3, austria9, planet, dorsel, orf sport, atv2,sat1 comedy, kabel eins classics….

    Disse kanaler sender i cryptoworks og det lille mærke i info (CW) lyser grønt som om at den selv kan dekode kanaler.

    Har en Vantage8000 i stuen den kan ikke. Er det bare mig der ser syner eller har jeg fået trykket på noget der har aktiveret et eller andet?? Og hvilken program pakke er det det er blevet åbnet for?

    Jeg har forsøgt med en lnb mod flere andre satellitter for at se om det var alle crypto kanaler,,, men det er kun de nævnte der er åbne.

    Mvh

    Bjarne

    #61431

    Lyder som AustriaSat pakken, du har fået aktiveret i noget softcam på en eller anden måde. Men det er som bekendt ikke et emne, der er tilladt her på siden…

    #61433
    Chevre
    Deltager

    Det undre mig bare at det er der. det eneste der er gjort er at opdatere modtager fra deres hjemmeside.

    #61436

    Ok. Det undrer mig at det skulle være den officielle hjemmeside der har den slags firmware.

    #61437
    Chevre
    Deltager

    Jeg har hentet software fra http://www.medialinktv.eu/ ifølge brugsanvisningen så er det vist legalt…

    Ved ikke lige hvad de har gang i..

    #61438

    Det er muligt at den officielle side er en anden måske. Det er ikke nemt at finde rundt i med det mærke synes jeg smile

    #61439
    Chevre
    Deltager

    Det har du ret i. Brugte lidt tid på at finde sw i starten, men har opdateret nogle gange derfra siden og tror det er ok..

    Nu nyder jeg at de laver åben tv så længe det er muligt, takker for svar

    #61440
    Anonym
    Gæst

    nu er det ikke orf eller de andre tv stationer der laver åben tv da det er betalings kanaler

     

    ergo at modtage kanalerne med uautoriseret software er stadig ikke legalt !

    at fw så skulle komme fra producenten bliver det ikke bedre af

    #61441
    Chevre
    Deltager

    Uautoriseret sw er vel først fra det tidspunkt hvor det ikke kommer fra producentens hjemmeside. det sw der er i modtager er legalt.

    #61462
    Anonym
    Gæst

    hvad med 5″ø virker svt1 der ?

Login Registrer
Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button