5″ø & 19″ø i Harrislee skål

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56029
    Anonym
    Gæst

    Hvor stor en skærm skal der til for at kunne modtage 5″øst og 19″øst på samme skål i Harrislee,uden det går ud over vejr reserven i regn/sne

    #60233
    kram5610
    Deltager

    Jeg modtog tidligere begge på en Triax 78 cm skærm (jeg går udfra det er Viasat du går efter) – det fungerede fint og havde fin vejrreserve (nu bruger jeg af andre årsager en anden skærm)

     

    Det skal dog siges at jeg kun kan modtage DR1, DR2 og TV2, Sverige 1+2 og NRK 1+2+3 på min boks. 

    #60235
    Anonym
    Gæst

    kram5610 sagde

    Jeg modtog tidligere begge på en Triax 78 cm skærm (jeg går udfra det er Viasat du går efter) – det fungerede fint og havde fin vejrreserve (nu bruger jeg af andre årsager en anden skærm)

     

    Det skal dog siges at jeg kun kan modtage DR1, DR2 og TV2, Sverige 1+2 og NRK 1+2+3 på min boks. 

     

    ja det er viasat dk pakken det handler om og så 19″øst alle de tyske

    Kan du anbefale en skål hvor beslaget er incl til de 2 positioner .

    #60236
    kram5610
    Deltager

    jetdirect sagde

     

    ja det er viasat dk pakken det handler om og så 19″øst alle de tyske

    Kan du anbefale en skål hvor beslaget er incl til de 2 positioner .

    Jeg bruger en Maximum T-85 til modtagelse af Astra 1 + Astra 2, den fås for ca. 70 Euro på nettet inklusliv levering (til tysk adresse). 

    Fordelen ved denne skærm er at den er billig, lnb'erne kan frit flyttes – det vil sige man kan anvende skærmen til andre positioner hvis man ønsker dette. 

Login Registrer
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button