3puls kodet efter installation af slingbox

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56507
    Leon1970
    Deltager

    Hej 

    jeg har instaleret en slingbox med en Denver dvbc. Inden jeg gjorde dette havde jeg adgang til puls, men nu får jeg en kode mangler fejl! Har adgang til puls på vores andet tv med youseeboks.

     

    nogen er kloge?

     

    Leon

    #63021

    Det burde Slingbox ikke påvirke. Sikker på at du ikke har kanalen 2 gange i kanalisten hvor den ene er kodet?

    #63023
    Leon1970
    Deltager

    Det mener jeg heller ikke den skulle. 

     

    Umiddelbart kan jeg ikke finde den andre steder.

     

    ændringen fra tidligere udover slingbox (som i øvrigt er konge :-) ) er Denver boksen.  Så tidligere har jeg taget kanalerne direkte fra antennen og nu via Denver boksen konflikt fra yousee.

     

    Er lidt blank :-)

    Leon

    #63024
    Anonym
    Gæst

    Og du har Mellem- eller Fuldpakken? Måske et underligt spørgsmål at smide, men har man kun Grundpakken, så prøver enkelte kanaler at snige sig ind på skærmen alligevel, dog med lidt svagere styrke… Tilslutter man så noget MELLEM vægdåse og boks, så forsvinder disse kanaler.

    #63025
    Leon1970
    Deltager

    Ja fuld pakke. Meget mærkeligt

    #63026
    Anonym
    Gæst

    Det var også bare for at udelukke en evt. Grundpakke. Når jeg bruger min adapter for at komme på nettet – en lille dims, som sættes i vægdåsen, så ryger disse kanaler nemlig, hvis TV-antennekablet så er tilsluttet adapteren. Har selv kun Grundpakke.

    #63030
    Anonym
    Inaktiv

    Leon1970 sagde
    Ja fuld pakke. Meget mærkeligt

    Jeg tror du har kommet til at vælge den kodede version af kanalen, for 3 Puls findes i både en kodet og ukodet version.

     

    #63050
    Leon1970
    Deltager

    Har desværre kun denerne puls kanal. 

Login Registrer
Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button