MF-DK

Forum-svar oprettet

Login Registrer
Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 15 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • som svar til: Disney sjov i 4:3 #71517
    MF-DK
    Deltager

    Jeg tænker at de gamle 35mm kortfilm egner bedst sig til 4:3 formatet, og for at opnå færrest udfordringer med blandet billedformater, tvinger man hele programmet til at være i 4:3.
    Specielt ved Disney Sjov er, det er en sammensætning af flere tegnefilmserier.
    Rettigheder spiller sikkert også ind.

    som svar til: NHK World dropper SD version #61180
    MF-DK
    Deltager

    Det lader til man stadig kan følge med på 19.2 øst?

    som svar til: Kan det gamle forum undværes? #60728
    MF-DK
    Deltager

    God beslutning. Jeg har også hentet en del brugbar læsestof derfra, sikker på andre også kan have glæde af det mere eller mindre så længe det er muligt.

    som svar til: Ukodet Boxer tv 2 uger i April. #60267
    MF-DK
    Deltager
    langkawi sagde

    De har da vist glemt at åbne for film-kanalerne… angry

    Fik ellers en mail hvori der stod:
    Hos Boxer synes vi, at du selv skal kunne vælge de tv-kanaler, du vil se. Alt andet er da hul i hovedet. Vi synes også, at du skal have lov at se alle de kanaler, du rent faktisk kan vælge mellem. Derfor åbner vi for signalet fra den 16. april til 1. maj og giver dig fri adgang til alle vores almindelige kanaler – 28 i alt.

    Når jeg tæller boxers kanaler, så er film-kanalerne en del af de 28 kanaler….. clown

    Ifølge mit tv og linket http://www.boxertv.dk/Roberts-Verden/Roberts-Omgang/ er der 30.

    De var heller ikke afkodet sidste gang. Alligevel holder sætningen ikke. tongue
    som svar til: Ukodet Boxer tv 2 uger i April. #60222
    MF-DK
    Deltager

    Så blev det officelt på digitalt.tv og Boxer.dk. Robert giver en omgang! thumbs-up

    http://www.boxertv.dk/kundeservice/om-boxer/Presse/Pressemeddelelser/11april2011/

    Dertil har vi også fået en forklaring hvorfår.

    “Det gode tilbud i hele påskeferien og ugen efter skyldes, at TV 2 snart bliver til
    en betalingskanal.”

    tongue

    som svar til: Ukodet Boxer tv 2 uger i April. #60196
    MF-DK
    Deltager

    Ripenser sagde

    MF-DK sagde

    For mig lyder det mere for godt til at være sandt, men lad os se. wink

    JA LAD OS SE big-smile

    Heheh, jeg undre mig nu stadig hvordan de kan have råd igen efter så kort tid. Skal man virkelig takke betalerne? (nej vel)

    som svar til: Ukodet Boxer tv 2 uger i April. #60190
    MF-DK
    Deltager

    Google siger heller ikke noget, og de første 3 dage af april forblev sort for mit vedkommende. cool

    som svar til: Ukodet Boxer tv 2 uger i April. #60126
    MF-DK
    Deltager

    For mig lyder det mere for godt til at være sandt, men lad os se. wink

    som svar til: TV2 Hovedkanal betaling fra 2012 #60032
    MF-DK
    Deltager

      Hvad med EU-Kommissionen og godkendelse? Skal det ikke lige på plads først?

    som svar til: Dreambox 8000 #59816
    MF-DK
    Deltager

    Den anmeldelse glæder jeg mig til. Det er en dyr boks i mine øjne, så jeg vil da vide lidt om det virker som et gennemført produkt der er værd at kaste ekstra penge på. smileny

    som svar til: Triax 100 elements og fordeling af signal #59721
    MF-DK
    Deltager

    Det kan man i hvert fald. Tak for tippet!

    som svar til: Triax 100 elements og fordeling af signal #59719
    MF-DK
    Deltager

    antenne.dk sagde

    MF-DK sagde

    Undskylder at jeg benytte mig af en ældre tråd. Jeg har en meget lignende opgave med 4-5 fjernsyn, dog så har jeg næsten dobbelt så langt til min sender. Senderen er Svendborg og strækningen er 19-20 km, der strækker over et bælt noget af vejen. Der bliver trukket kabler i en længde af omkring 30m. Tror det bliver en COMEGA DA-8PMR til at fordele nettet ud til fjernsynene, men er tvivl hvor stor en yagiantenne jeg skal gå efter?
    Er ikke den store ekspert her. Har dog ikke bliktag. Smileny


    10-14 elementer vil være passende til at sikre et godt og stabilt signal, og normalt vil det ikke være nødvendigt at bruge en forstærker til en 4-5 fjernsyn, en god fordeler og et godt kabel burde række
    Mvh Per

    http://www.antenne.dk


    Tak for svaret Per. Smile

    Det vil jeg tage ta' med, når jeg skal shoppe rundt. 

    som svar til: Triax 100 elements og fordeling af signal #59705
    MF-DK
    Deltager

    Undskylder at jeg benytte mig af en ældre tråd. Jeg har en meget lignende opgave med 4-5 fjernsyn, dog så har jeg næsten dobbelt så langt til min sender. Senderen er Svendborg og strækningen er 19-20 km, der strækker over et bælt noget af vejen. Der bliver trukket kabler i en længde af omkring 30m. Tror det bliver en COMEGA DA-8PMR til at fordele nettet ud til fjernsynene, men er tvivl hvor stor en yagiantenne jeg skal gå efter?
    Er ikke den store ekspert her. Har dog ikke bliktag. Smileny

    som svar til: Brugervenlig boks til gratiskanaler #59692
    MF-DK
    Deltager

    Preben Pedersen sagde

    MF-DK sagde

    Det eneste, som vi også ved lige nu, er at TV2 Hovedkanal flytter til Mux3 og kræver et dekoder kort pr. 1.1.2012, hvis ikke det laves om, så er det, som blev besluttet af politikerne i januar 2009.

    Da du ikke oplyser, hvordan der modtages de dansk public service mux´er og hvilken tv-udstyr de har.


    Jeg kan oplyse at hele huset hvor jeg er benytter fladskærme med Boxer godkendt logo og DVB-T. Umiddelbart vil jeg mene at TV2 så ikke er det store problem evt. omkring dekoder kort, hvis da bliver aktuelt.

    som svar til: Brugervenlig boks til gratiskanaler #59685
    MF-DK
    Deltager

    Preben Pedersen sagde

    Overvej om det ikke er bedre, at bruge 1000,- kr. mere på indkøbe /faval-combo-st-2200-cx-ci-t2 , som jo også indeholder en DVB-T2/Mpeg tuner. Og der kan indsættes dekoder kort til både Boxer / satelite.


    Jeg ser hvad du vil ud i. DVB-T2 er fremtidssikkert, tror bare ikke det kan vi kan bruge det til noget før om 2-4 år.

    Ellers mange tak for hjælpen af jer indtil nu. Bare kom med flere bud hvis i har.

Login Registrer
Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 15 i alt)
Back to top button