Jesper09

Forum-svar oprettet

Login Registrer
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • som svar til: Hjælpe til at optage Boxer tv #58232
    Jesper09
    Deltager

    Jeg har i dag modtaget min Hinke boks – 4 dage efter jeg bestilte.

     

    Installationen gik meget nemt og smertefrit. Jeg har kun rodet en smule med den og fået den indstillet, men ALT virker meget intuitivt og simpelt.

     

    Jeg kan ikke høre boksen – ihvertfald ikke når tv’et kører – SUPER. Fjernbetjeningne er ikke så god som til mit Sony tv, men acceptabel. Jeg har kun nået at lave nogle korte testoptagelser, og jeg har endnu ikke set noget til hakkende billeder og lyd, pyhaa.

     

    Nu mangler jeg bare, at få fjernbetjeningen til også at kunne styre tv’et.

     

    Hvad skal jeg iøvrigt vælge – 720P eller 1080i. Er der ikke noget med at P’et i 720P opvejer de flere linier i 1080i??

    som svar til: Hjælpe til at optage Boxer tv #58222
    Jesper09
    Deltager

    Jeg har bestilt den hos Netto-sat.dk – til 999 kr., hvilket vist er en god pris, hvis man sammenligner med hvad man skal give, hvis man ikke tegner abonnement.

     

    Jeg vender straks tilbage når jeg har modtaget den og fået den installeret. Særlig mht. støj og hakkende lyd og billede.

     

     

    som svar til: Hjælpe til at optage Boxer tv #58218
    Jesper09
    Deltager

    Tak for det hurtige svar Respekt

     

    På et søsterforum – http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=79903&KW=hinke&title=hinke-ht0415vi – har der kørt en tråd om Hinke.

     

    En/flere af brugerne har haft problemer med, at optagelserne hakker i lyd og billede – er det noget du/I har hørt om nogle problemer med?? Det er ihvertfald ikke nævnt i den udemærkede anmeldelse her på siden.

     

    Alt i alt er jeg nu mest lun på Hinke – pris (når den købes med Boxer) contra ydelse ser fornuftigt ud.

    som svar til: Hjælpe til at optage Boxer tv #58216
    Jesper09
    Deltager

    Super Smileny – den Hinke boks ser ganske lovende ud – den burde Boxer da sælge i stedet for deres Sagem.

     

    …dog er jeg lidt bekymret for, at skulle høre på en harddiskblæser – hele tiden. Da man jo så skal bruge Hinke’n hele tiden og ikke kun når der skal optages Yell

Login Registrer
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
Back to top button